‘Kan het vliegen?’ van Tony de Bree gebruikt door Holtrop Ravesloot.

[NIEUWS]: Co-branded versie van ‘Kan het vliegen?’ als marketingtool.

Boeken kunnen een prima onderdeel zijn van je marketingstrategie. Een mooi voorbeeld is de co-branded versie van ‘Kan het vliegen? Van idee tot succesvolle startup’ als onderdeel van de samenwerking tussen Fintech Startup Partners en Holtrop Ravesloot.

Wat is co-branding?

Co-branding betekent dat twee merken zich aan elkaar verbinden om elkaar zo te versterken. Het is daarbij natuurlijk wel van belang dat dat twee merken met een goede reputatie zijn. een moot voorbeeld daarvan is de manier waaropm Holtrop Ravesloot ‘Kan het vliegen? van idee tot succesvolle startup’ gebruikt. Men heeft er na een overeenkomst met Tony een buikband omheen gedaan om de eigen diensten rond Fintech startups en executive search mee te vermarkten samen met Fintech Startup Partners.

En zich op die manier te onderscheiden van anderen in deze tak van sport van executive search om een nieuwe co-branded waardepropositie in de markt te gaan zetten en mee te profiteren van het succes van ‘Kan het vliegen?’.

Super dat een bedrijf met zo’n reputatie die beslissing heeft genomen.

Interesse in co-branding met behulp van ‘Kan het vliegen? Van idee tot startup’?

Mocht jij belangstelling hebben om het boeken op deze manier in te zetten ter ondersteuning van je business strategie of marketingstrategie, vul dan dit formulier in. We komen binnen 1 dag bij je terug.

[contact-form-7 id=”1870″ title=”Co-branding”]

P.s.

Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter (@tonydebree en @ideetotstartup, speciaal voor ‘Kan het vliegen?’), Instagram (‘kanhetvliegen’) Pinterest en Linkedin voor nieuws, speciale aanbiedingen, coupons en nog veel meer. En op YouTube hier.